Sabtu, 6 Ogos 2011

Lagi putus tunang : Ally Iskandar & Nur Aishah Zainal

            Sori la kepada semua pembaca, sebab lambat hupdate sikit. Ada hal yang hamba nak settlekan berpunca daripada kawan hamba sendiri, adoyai. Takdo keje, cari keje. Nasib, nasib. Ishk, apalah yang hamba merepek sorang-sorang. Ok, berbalik kepada tajuk asal; Ally Iskandar, pengacara, putus tunang. Musim ni memang musim putus tunang ke?
           Betullah kata orang, kita hanya merancang, tuhan yang menentukan. Ally Iskandar akhirnya membuat pengakuan bahawa dia sudah putus tunang dengan Nur Aishah Zainal pada 30 Julai yang lalu. Namun, perpisahan mereka bukanlah disebabkan orang ketiga atau dilanda krisis besar tetapi antara mereka tiada keserasian.

Pertunangan mereka kini tinggal kenangan
                 'Kami telah berusaha untuk menyelamatkan pertunangan kami tetapi tidak mencapai kata yang positif sehingga membuatkan kami mengambil keputusan untuk memutuskan ikatan.Saya tak nafikan masalah ini meninggalkan kesan besar buat saya dan ia amat menyedihkan. Daripada dibiarkan melarat, lebih baik keputusan (memutuskan pertunangan) dibuat secara baik.'

Takziah kepada kedua-duanya. Moga-moga dipertemukan jodoh dengan cepat dan semoga mereka akan kekal menjadi kawan. Doakan untuk mereka.

Hamba: Seriau rasanya bila nak nikah, huhuhuhu.

Tiada ulasan: