Khamis, 6 Oktober 2011

Sape suka menda free? Angkat tangan

Gambo ni, aku kutip kat gugel je.
            Memang aku tak nafikan yang aku memang suka menda freebies ni. Korang pun, aku rasa mesti suka jugak kan? Alah, mesti punyalah. Kalau yang tak suka tu, mungkin harta makbapak dia memang banyak.
            Lagi satu ni, apa reaksi korang bila dapat benda free? Excited, blur ataupun korang tak rasa pape. Kalau akulah, nak bagi aku excited gila-gila, kau kena bawak aku round satu dunia dua puluh kali (material gila kau ni).
            Ok, kesimpulan yang aku boleh buat kat sini, orang yang normal adalah orang yang suka menda free.*ye ke?
Kau ni memandai je.


JUAN: Harini aku betul-betul takde idea nak   tulis  apa. Idea, meh la sini.

2 ulasan:

Unknown berkata...

siapa tak suka barang free mmg tak normal lah tu

Juan berkata...

setuju